اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

1 نومبر، 2014

#Telenor extended its services in Chitral چترال: ٹیلی نار کی اپنی سروسز میں توسیع

 




چترال: ٹیلی نار نے اپنی سروسز میں توسیع کردی
چترال : (ٹی او سی رپورٹ)    ناروے کی ٹیلی کام کمپنی ، ٹیلی نار جو ملک کی بڑی ٹیلی کام کمپنیوں میں سے ایک ہے نے حالیہ دنوں میں چترال میں اپنی سروسز میں توسیع کردی ہے۔ اس سے قبل ٹیلی نار کی سروسز دروش اور خاص چترال میں دستیاب تھیں۔  اب کمپنی نے چترال کے دور دراز پہاڑی اور نشیبی علاقوں میں اپنی سروسز میں توسیع کرتے ہوئے لواری ٹاپ سے لیکر یارخون اور ان کے درمیان موجود تمام دیہات کو اپنی سروسز کے دائرے میں لایا ہے۔ فلحال برنس، گرین لشت، ریشن، کوراغ ، چرون، کوشٹ، موردیر اور بونی میں سروس  کی فراہمی شروع ہوگئی ہے۔  آئندہ چند ہفتوں میں ضلع چترال کے تمام علاقوں میں سروس کا آغاز کردیا جائے گا۔  
یوفون، موبلنک، زونگ اور وارد کی سروس دروش ، خاص چترال اور بونی میں پہلے سے دستیاب تھی۔ تاہم وارد نے ریشن اور کچھ دیگر علاقوں سائیٹس حاصل کی ہے اور امید ہے جلد سروس شروع کریگا۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں