اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

22 دسمبر، 2014

Very soon #Musharraf to be given big responsibility in national security – breaking news >>

 



راولپنڈی: پر ویز مشرف کو آنے وقت میں انتہائی اہم کر دار ملنے کا امکان ہے ۔روزنامہ خبریں کا کہنا ہے کہ ملک کی تیزی سے بدلتی ہوئی سیاسی صورتحال اور وزیراعظم کے ساتھ پی ٹی آئی کے چیئرمین کی اچانک مصالحت، وفاق حکومت کی جانب سے غداری کیس کا سامنا کرنے والے سابق صدر پرویز مشرف کے ساتھ گزشتہ دنوں کئی سیاسی جماعتوں کے چوٹی کے رہنماﺅں نے ملاقاتیں کیں ہیں جن میں پاکستان پیپلزپارٹی پارلیمنٹیرین کے وائس چیئرمین مخدوم امین فہیم، قومی اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر و رہنما پیپلزپارٹی خورشید شاہ، پیر پگاڑا، مسلم لیگ (ق) کے صدر چوہدری شجاعت، پرویز الہٰی، عوامی مسلم لیگ کے سربراہ رشید اور ایم کیو ایم کے وفد نے بھی ملاقات کیں ہیں پیپلزپارٹی کے وائس چیئرمین امین فہیم نے اس کا اعتراف کیا ہے جبکہ خورشید شاہ کی طرف سے ملاقات کو خفیہ رکھا جارہا ہے۔

پرویز مشرف حملہ کیس،مزید چار دہشت گرد وں کو فیصل آباد ڈسٹرکٹ جیل میں پھانسی دے دی گئی ،جاننے کے لئے کلک کریں
ذرائع کے مطابق مستقبل قریب میں پرویز مشرف کو پاکستانی سیاست میں ایک اہم کردار ملنے والا ہے یہی وجہ ہے کہ تمام سیاسی جماعتوں کے اہم رہنما پرویز مشرف سے ملاقاتیں کررہے ہیں اور یہ ملاقاتیں مزید کئی دن جاری رہیں گی۔

یہ خبر روزنامہ پاکستان کی ویب سائیٹ پر شائع ہوئی ہے۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں