اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

14 فروری، 2015

#ImranKhan should give protection to KPK people instead of criticism says Zardai – read more >>

 

عمران تنقید کے بجائے خیبرپختونخوا کے عوام کا تحفظ یقینی بنائیں: زرداری   
پشاور........سابق صدر آصف علی زرداری، اے این پی کے صدر اسفندیار ولی اور ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین نے پشاور کی امام بارگاہ میں دھماکے کی شدید مذمت کی ہے۔ آصف علی زرداری کا کہنا ہے کہ پشاور دھماکے میں قیمتی انسانی جانوں کے ضیاع پر افسوس ہے،عمران خان تنقید کے بجائے خیبر پختونخوا کے عوام کا تحفظ یقینی بنائیں۔ عوامی نیشنل پارٹی کے صدر اسفند یار ولی نے کہا ہے کہ پشاور دھماکے میں شہید ہونے والوں کے لواحقین سے اظہار تعزیت کرتے ہیں۔ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین نے بھی پشاور دھماکوں کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ اللہ کے گھر کو دھماکے سے اڑانے والے انسان کہلانے کے بھی حق دار نہیں، اسلام میں ایک بے گناہ کا قتل پوری انسانیت کا قتل ہے، بے گناہ شہریوں کو قتل کرنے والے اسلام اور انسانیت کے کھلے دشمن ہیں۔ 

اشاعت ڈیلی جنگ ویب سائیٹ


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں