اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

20 مئی، 2015

بلاول زارداری اور آصف زارداری کے درمیان جائیدادکا تنازعہ شدت اختیار کرگیا

 

اسلام آباد(اردووائس نیوز) بھٹو خاندان کی جائدا د کا اصل وارث کون؟؟ باپ بیٹے کے درمیان بھٹو خاندان کی جائیداد کی وراثت پر ایک نئے تنازعے نے جنم لیا ہے۔ بلاول چاہتا ہے کہ زارداری بے نظیر کی جائیداد بالکل علیحیدہ ہوجائیں۔ بلاول چاہتے ہیں کہ زارداری خاندان کو بھٹو کی جائیداد سے کوئی حصہ نہ ملے ، بیٹے کے اس رویے نے زارداری کو شدید پریشانی میں مبتلا کردیا ہے۔ زارداری کے غصے پر بلاول ان سے شدید ناراض ہوگئے ہیں۔ خبررساں ادارے کے مطابق باپ بیٹے کے درمیان جائیداد کا تنازعہ شدت اختیار کرلیا ہے۔ بلاول کو زارداری خاندان کو بھٹو کی جائیدا سے بے دخل کرنے لئے بھٹو خاندان کی ہمدردیاں اور حمایت حاصل ہیں بلاول نے یہ بھی مطالبہ کیا تھا کہ زارداری کی بہن فریال تالپور کو لاڑکانہ میں ان سے دور رکھا جائے۔ 



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں