اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

14 مئی، 2015

اثاثے چھپانے پر تحریک انصاف کی ایک وکٹ گرادی گئی، رائے حسن نا اہل ہوگئے

اسلام آباد( نیوز ڈیسک )  الیکشن ٹریبونل نے قومی اسمبلی میں تحریک انصاف کے
رکن رائے حسن  کو نااہل قرار دے دیا۔  رائے حسن تحریک انصاف کی ٹکٹ پر چیچہ وطنی کے حلقہ این اے 162سے الیکشن لڑے تھے اور کامیاب ہوگئے تھے۔ ٹریبونل نے انہیں اثاثے غلط ظاہر کرنے پر نااہل قرار دے دیا۔ رائے حسن کی رکنیت کو ان کے مدمقابل آزار امید وار محمد ایوب نے ٹریبونل میں چیلنج کر رکھا تھا ان کا موقف تھا کہ موصوف اپنے سارےاثاثے ظاہر نہیں کئے ہیں۔ بعد ازاں رائے حسن بھی ٹریبونل کو مطمئن کرنے میں ناکام ہوئے اور کوئی ثبوت پیش نہ کرسکے۔ اور یوں ٹریبونل نے انہیں نااہل قرار دیکر حلقہ 162 میں میں ری پولنگ کا حکم دے دیا۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں