10 جون، 2015

بھارتی فوج کامیانمار پر حلہ 100 سے زائد باغی ہلاک کرنے کا دعویٰ ، بھارتی فوج نے برما کی سرحد کی عبورکی

 

میانمار /نئی دہلی (اردووائس آف پاکستان ویب ڈیسک) بھارتی فورسز نے میانمار کی سرحد عبور کرکے باغیوں پر حملہ کردیئے م، حملہ میں 100 سے زائد برمی افراد ہلاک ہوگئے ہیں۔  یاد رہے کہ گزشہ ہفتے    یعنی چار جون 2015 کو مانی پور میں باغیوں نے حملہ کرکے 18 بھارتی فوجیوں کو موت کے گھاٹ اتار دیا تھا اور 11 سے زائد فوجی زخمی ہوگئے تھے۔   بھارتی میں علحیدگی پسند تحریکیں زور پکڑ رہی ہیں۔ جس کا بدلہ بھارت نے برما کے لوگوں پر حملہ لے رہا ہے۔  ہیلی کاپٹر وں میں بھارتی پیراشوٹ کمانڈوز  میانمار کی سرحد کے اندر داخل ہوگئے  اور باغیوں کے ٹھیکانوں پر حملہ کردیا ۔

بھارت کے ایک جونیئر ویزاطلاعات راجی یاواردان سنگھ نے میڈیا کو بتا یا کہ حملے کی اجازت بھارتی وزیراعظم نریندر مودی نے دی ہے۔ 

میانمار کے بعد ازاں علاقے کو گھیرے میں لے لیا ہے جہاں بھارتی فوج نے شمال مشرقی میں شورش پسندوں کے خلاف کارروائیاں شروع کررکھی ہیں۔ ادھر ناگالینڈ سرحد پر فوج کی اسپیشل فورسز نے میانمار میں عسکریت پسندوں کا تعاقب کیا اور 15 باغیوں کو ہلاک کر نے کا دعویٰ کیا ہے۔ 



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں

Recent Posts Widget