اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

12 جون، 2015

امریکی این جی او سیو دی چلڈرن کو پاکستان دشمنی مہنگی پڑگئی : دفاتر سیل فوراً پاکستان چھوڑنے کا حکم ،

 

اسلام آباد( 12جون 2015)   پاکستانی حکام نے جمعرات کو بین الاقوامی تنظیم ، امریکی این جی او (غیر سرکاری تنظیم )   سیو دی چلڈرن  کے اسلام آباد دفاتر سیل کرکے تنظیم کو فوری طور پر پاکستان چھوڑنے کاحکم دے دیا ہے ، حکام کے کہنا کہ ادارہ پاکستان کی سالمیت کے خلاف کام کررہاہے ۔

حکام نے بتایا کہ ’’ این جی او کی سرگرمیوں کو کافی عرصے سے مانیٹر کیا جارہاتھا ، ادارہ پاکستان کی سلامتی کے خلاف کاموں میں ملوث تھا۔‘‘

مقامی  پولیس  کو علم تک نہیں کہ این جی او کے دفتر کو کیوں بند کیا گیا اور کیوں ایسا کیاجارہا ہے ۔پولیس چیف حکیم خان نے میڈیا کو بتایا  ان کا ایک پولیس  آفیسر گوکہ حکومت کے حکم پر بند دفتر کے باہر ڈیوٹی دے رہا ہےتاہم   انہیں علم نہیں کہ دفتر کو کیوں بند کیا گیا ہے ۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں