اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

25 اگست، 2015

ہُنڈی کا کاروبار کرنے والا 52 رکنی افغان گینگ گرفتار

 

اسلام آباد (ٹی او سی ویب ڈیسک) آئی ایس آئی نے ہنڈی اور حوالے کا کاروبار کرنے والے ایک52 رکنی افغان گینگ کو پکڑا ہے جن میں سے بیشتر افراد نے پاکستانی شناختی کارڈ حاصل کر رہے ہیں اور یہ گینگ دہشت گرد تنظیموں کو رقوم بھجوانے میں بھی ملوث ہے۔

ایکسپریس ٹریبیون کو ملنے والی دستاویزات کے مطابق آئی ایس آئی کی جانب سے چیئرمین نادرا کو رپورٹ بھیجی گئی ہے جس میں بتایا گیا ہے کہ نادرا کے حکام نے اس گروہ کے ارکان کو شناختی کارڈ کے اجراء میں مدد فراہم کی۔ پاکستانی شناختی کارڈز کے حصول کے بعد ان افراد کو ٹریک کرنے میں مشکلات حائل ہیں۔ خفیہ ایجنسی کو اس گینگ کے بارے میں دہشت گردوں کو مالی معاونت فراہم کرنے والوں کے خلاف آپریشن کے دوران معلوم ہوا۔ ان ڈیلرز میں حاجی حبیب الرحمن (شناختی کارڈ نمبر 17301-9568098-3)، یاسر خان (شناختی کارڈ نمبر 17301-1381046-3)، بسم اللہ جان (17301-2385719-5)، حاجی شہزاد (17301-1866167-5) و دیگر شامل ہیں۔

انٹیلی جنس ایجنسی کی جانب سے 16 پاکستانی اور افغان ایجنٹس کی فہرست بھی فراہم کی گئی ہے۔ جنھوں نے شناختی کارڈ کے حصول میں مڈل مین کا کردار ادا کیا جبکہ نادرا کے40 افسروں اور اہلکاروں کی فہرست بھی رپورٹ کے ساتھ موجود ہے۔ اس رپورٹ کی بنیاد پر نادرا میں ایک فیکٹ فائنڈنگ کمیٹی بھی بنائی گئی جس نے تصدیق کی کہ رپورٹ میں موجود افراد حقیقت میں غیرملکی ہیں۔ ایکسپریس نیوز


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں