اگست 19, 2015

متاثرین سیلاب کیلئے چیف آف آرمی سٹاف کی جانب سے بھیجا گیا دو سو ٹن امدادی سامان چترال پہنچ گیا

 

چترال(گل حماد فاروقی) چیف آف آرمی سٹاف جنر ل راحیل شریف کی جانب سے چترال کے متاثرین سیلاب کیلئے امدادی سامان کی ترسیل شروع ہوچکی ہے۔ اس سے پہلے ڈیڑھ سو ٹن سامان پہنچ چکا تھا جکہ مزید دو سو ٹن سامان میں سے ایک سو ٹن سامان پہنچ گیا جسے چترال سکاؤٹس کے سٹور میں رکھا گیا۔ 

جنرل راحیل شریف نے چترال کے متاثرہ علاقوں کا دورہ کرتے ہوئے ان متاثرین کیلئے پاک فوج کی جانب سے امدادی سامان کا اعلان کیا تھا جن میں سے آج ایک سو ٹن سامان پہنچ گیا جبکہ ایک سو ٹن سامان اگلے چند دنوں میں پہنچ جائے گا۔ اس سامان میں گھی، چینی ، آٹا، چائے دال وغیرہ اور آشیائے خوردنوش پر مشتمل ہیں۔ 

پاک فوج کی جانب سے یہ امدادی سامان فوجی ہیلی کاپٹروں کے ذریعے متاثرہ علاقوں تک پہنچایا جائے گاجہاں زمینی راستے بند ہونے کی وجہ سے ان کو کھانے پینے کی چیزیں نہیں پہنچائی جاسکتی۔ چترال کے لوگوں نے چیف آف آرمی سٹاف جنرل راحیل شریف ، پاک فوج اور چترال سکاؤٹس کا شکریہ ادا کیا جنہوں نے مصیبت کی اس گھڑی میں ا ن کے ساتھ بھر پور تعاون کیا۔


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں

Recent Posts Widget