اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

27 اگست، 2015

جوبلی انشورنس کمپنی نے تکافل متعارف کرادیا

 


کراچی: پاکستان کی معروف بیمہ کمپنی جوبلی انشورنس نے تکافل متعارف کرانے کا اعلان کردیا ہے۔ اس ضمن میں کراچی کے مقامی ہوٹل میں ایک پر مسرت تقریب منعقد ہوئی جس کی میزبانی جوبلی لائف اور جوبلی جنرل کی جانب سے مشترکہ طور پر کی گئی۔ تقریب میں بھرپور عزم کے ساتھ تکافل شروع کرنے کا اعلان کیا گیا ہے اور اس کو ملک کی انشورنس کی صنعت میں ایک خوش آئند قدم کے طور پر دیکھا جارہا ہے۔ 



تقریب میں دونوں کمپنیوں کی انتظامیہ کے اعلیٰ حکام نے شرکت کی جن کے ہمر ہ اہم شراکت دار اور ملازمین بھی شامل تھے۔ 

ایم ڈی اور سی ای او، جوبلی لائف جاوید احمد نے کہا کہ
جوبلی لائف ہر طبقئہ فکر کے فائدے کے لئے جدید سہولیات کی تیاری کے لئے کام کررہی ہے۔ تکافل کا آغاز اس صنعت کی ترقی میں ایک اہم پیش قدمی ہے اور جس کا ہم بنیادی طور پر پرچار کرتے ہیں۔ جیسا کہ یہ ہماری روایت ہے کہ ہم پاکستانی مارکیٹ کے لئے عالمی معیار کی انشورنس مصنوعات کی تیاری جاری رکھیں گے۔ 

جوبلی جنرل کے منیجنگ ڈائریکٹر اور سی ای او، طاہر احمد نے بتایا کہ
ہمارا ہمیشہ سے یہ مقصد رہاہے کہ اپنے صارفین کو انشورنس کی بہترین خدمات فراہم کریں اور اس تکافل سروس کا آغاز ہمارے عزم کی یاد دہانی ہے۔

اس موقع پر جوبلی لائف کے ہیڈ آف تکافل ندیم چاندنہ، جوبلی جنرل کے ہیڈ آف تکافل سہیل احمد اور شرعیہ مشیر مفتی ذیشان نے بھی خطاب کیا۔ 


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں