اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

28 ستمبر، 2015

فیس کا نیا فیچر، آٹو پلے ویڈیوز اچھا بھی ہے اور بورنگ بھی۔ بند کیسے کریں؟

 


کراچی( ٹائمز آف چترال ٹیکنالوجی ڈیسک) وقت اور ضرور ت کے مطابق ہر چیز تبدیل ہوجاتی ہے یا کرنی پڑتی ہے ۔ فیس بک کے ڈیولپرز بھی فیس بک کو زیادہ آسان یا پھر قابل توجہ بنانے کے لئے نئے فیچرز اس میں شامل کرتے رہتے ہیں۔ ایسے ہی کچھ فیچرز حالیہ دنوں میں فیس بک میں شامل کئے گئے ہیں۔ ان میں سے ایک ویڈیوز کا خود کار طریقے سے چلنا ہے۔ یہ عمل کچھ لوگوں کے لئے بشمول مجھے خود کے لئے کافی بورنگ اور غیر ضروری لگنے لگا ہے۔ جب تھوڑا وقت نکال کر ریسرچ کیا تو معلوم ہوا کہ اس فیچر کو آف بھی رکھا جا سکتا ہے۔ اگر آپ بھی بور ہورہے ہیں اس فیچر سے تو آیئے میں آپ کو اس سے چھٹکارا دلا دیتا ہوں:

اپنے اکانٹ میں لوگ ان ہوجائیں، زیر نظر تصویر کو دیکھیں: سیٹنگ میں جائیں

سیٹنگ کے اندر ویوڈیوز : ویڈیوز پر کلک کریں گے تو ویڈیوز سیٹنگ کا ونڈو کھلے گا۔ جس میں پہلا آپشن ویڈیو کوالٹی کا ہے اور دوسرا آٹو پلے ویڈیوز کا ۔



آپ آٹو پلے ویڈیوز پرجائیں ، اور Auto Play کو Off کریں۔



یوں آپ ویڈیوز کے خود کار طریقے سے چلنے کی ازیت سے بچ سکیں گے اور پھر جب چاہیں آپ اس فیچر کو دوباری On کرسکتے ہیں۔ 

(پوسٹ پر کومنٹ کرنا نہ بھولیں)

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں