اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

9 ستمبر، 2015

مستقل قریب میں ایشیاء کا نقشہ کیسا ہوگا؟ چائنا انٹیلی جنس نے نقشہ جاری کردیا

 

کراچی (مانیٹرنگ ڈیسک) سوشل پر زیر گردش اور موضوع بحث ایشاء کے نئے نقشے نے بھارت کی نیندیں اڑادی ہے۔ چائنا انٹیلی جنس کے نام سے جاری کیا گیا ہے۔ نئے نقشے میں مستقبل میں بھارت کی حالت ہونی ہے۔ اسے رنگوں میں ظاہر کیا گیا ہے۔ یعنی کہ بھارت مستقل میں کتنی ریاستوں میں بٹ جائے گا اور اس کا کتنا حصہ پاکستان کے ساتھ شامل ہوجائے گا۔ یہ سب دیکھایا گیا ہے۔ ساتھ ساتھ یہ بھی کیا گیا ہے کہ بھارت بہت جلد بہت چھوٹا رہ جائے گا اور پاکستان بھارت سے بڑا ہوجائے گا۔  نقشے کی اہم بات یہ بھی ہے کہ نقشے میں بحرہند کا نام تبدیل کرکے بحرچین  یعنی (چائنا اوشین) لکھا گیا ہے۔ بھارت کو کئی آزاد ممالک کے یعنی یونائیٹڈ اسٹیٹ آف اڑیسہ، مدھیا پردیش۔ بھوٹان، حالصتان، اندھرا پردیش وغیر سمیت بھوٹان، نیپال اور بنگلہ دیش شامل ہیں۔

نقشہ ملاحظہ کریں:



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں