3 دسمبر، 2015

بھارتی شہر چنائی میں تباہ کن بارشیں: 260 سے زائد افراد ہلاک ایمرجنسی نافذ

 

چنائی ( مانیٹرنگ ڈیسک ) بارشوں نے بھارت میں تباہی مچائی ہے۔ چنائی بھر میں سیلابی صورتحال پیدا ہوگئی ہے، سڑکیں، ایئر پورٹس اور انڈر پاسز بھر گئے ہیں۔ 260 سے زائد افراد ہلاک ہوگئے۔ مہنگائی میں ہوشربا اضافہ ہوگیا۔ کھانے پینے کی چیزیں نا پید ہورہی ہیں۔ ہوم منسٹر راجناتھ سنگ نے صورتحال کو انتہائ خطرناک قرار دے دیا ہے۔ لوک سبھا میں تقریر کرتے ہوئے انہوں نے مرکزی حکومت کی جانب سے ہر ممکن امداد کا یقین دلایا ہے۔ کہا ہے کہ حکومت قدرتی آفات میں ہر ممکن مدد فراہم کرے گی۔ انہوں نے کہا کہ چنائی میں 22 گھنٹوں میں 330 ملی میٹر بارش ہوئی ہے۔ عموماً چنائی بھر میں پورے دسمبر کے مہنے میں 250 ملی میٹر بارش ہوتی ہے۔

تباہ کن بارشوں سے تامل ناڈو میں 269افراد ہلاک ہوگئے ہیں اندھیرا پردیش میں 54 اور پدوچیری میں 2 افراد ہلاک ہوگئے ہیں۔ حکومت نے امداد کا اعلان کرتے ہوئے لوگوں کو ریسکیو کرنے کے لئے بھارتی نیوی اور فوج کی مدد حاصل کی ہوئی ہے۔

سیلاب اور تباہ کن بارشوں کے بعد مہنگائی اپنے عروج کو پہنچ گیا ہے۔ ایک لیٹر دودھ کی قمت 100 روپے تک پہنچ گئی ہے سبزیاں اور پھل بھی مہنگے داموں فروخت ہورہی ہیں۔









تصاویر سیاست ڈیلی فیس بک پیج

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں

Recent Posts Widget