اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

3 دسمبر، 2015

ٹی وی ڈرامہ سیریل نے7 سالہ بچی کی جان لے لی

 

(مانیٹرنگ ڈیسک) ڈرامہ سیریل نے ایک کلاس تھری کی بچی کی جان لے لی۔ 7 سال کی بچی کی لاش گھر کے ایک کمرے کی کھڑکی کی جالی سے لٹکتی ملی ۔ لڑکی کے دادا دادی نے تفتیش کرنے والی پولیس کو بتایا کہ لڑکی ایک مقبول ٹی وی سیریز سے متاثر تھی اور اس سیریل میں پیش کئے جانے والے مناظر کی نقل کرتی رہتی تھی۔ 

بدھ کا روز لڑکی کی زندگی کا آخری بدھ وار تھا۔ بدھ کے روز سنگیتا ماجھی گھر پر اکیلی تھی جب لڑکی کے گرانٹ پیرینٹس گھر آئے تو ایک کمرے سے انہیں سنگیتا رسی سے کھڑی کی جالی سے لٹکی ملی انہوں نے اسے فورا ً ڈاکٹر کے پاس لے گئے تو وہ پہلےہی کی مرچکی تھی۔ لڑکی کی دادی اور پڑوسیوں نے پولیس کو بتایا کہ سنگیتا ان کے سامنے ٹی وی ڈرامہ سیریل پر آنے والے تمام مناظر کی نقل کرتی تھی یہاں تک کہ خودشی وغیرہ کی بھی۔ وقوعہ والے دن بھی سنگیتا پڑوس کے گھر میں یہ ڈرامہ سیریل دیکھ کر آئی تھی۔ لڑکی کے والد نے بتا یا کہ سنگیتا ڈرامہ سیریل کی پاگل پن کی حد تک عادی ہوچکی تھی اور ہر منظر کی نقل کرتی رہتی تھی۔ 



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں