اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

4 دسمبر، 2015

تنازعات کے حل اور منشیات کی روک تھام کے لئے چترال میں ڈسپیوٹ رزولوشن کونسل قائم

 


چترال ( نمائندہ ٹی او سی ) آئی جی پولیس خیبر پختونخواہ ناصر خان درانی کی ہدایت کو عملی جامہ پہناتے ہوئے چترال پولیس نے دروش میں ڈسپیوٹ ریزولوشن سنٹر (ڈی آر سی ) قائم کیا ہے ۔ ڈی آر سی کا مقصد تنازعات کو خوش اسلوبی سے حل کرنا ہے ۔ ڈی آری سی سرکل آفس کی افتتاحی تقریب صلعی پولیس آفیسر (ڈی پی او) عباس مجید خان مروت کی صدارت میں گزشتہ دنوں منعقد ہوئی ۔

ڈی آر سے کے قیام کا مقصد بیان کرتے ہوئے ڈی پی او نے کہا کہ اس کے قیام کا مقصد عوام کو انصاف کے حصول تک آسان رسائی فراہم کرنا ہے ۔ انہوں اس موقع پر پبلک لیازین کونسل (پی ایل سی ) کے کردار پر بھی روشنی ڈالی کہا کہ اس کے قیام سے ضلعے میں جرائم کو کنٹرول کرنے، منشیات کی نقل حمل کو روکنے میں مدد ملی ہے اور پولیس عوام کے ساتھ ملکر امن امان قائم کررہی ہے۔





کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں