اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

15 مارچ، 2016

شاہد آفریدی کے بچے کی ماں بننے والی ہوں: عرشی خان؛ آفریدی کو بدنام کرنے کے لئے میدان اتاری گئی

ممبئی (ویب ڈیسک15 مارچ 2016) تیسرے درجے کی بھارتی اداکارہ عرشی خان نے اپنے حالیہ انٹرویو میں کہا ہے کہ آفریدی انہیں قبول کرچکے ہیں، چاہے یہ بات دنیا والے مانیں یہ نہ مانیں۔ 

عرشی خان نے شاہد آفریدی کی پریس کانفرنس میں دیے جانے والے بیان کو اپنی طرف منسوب کرکے کہا کہ آفریدی انہیں قبول کرچکے ہیں جس کا اظہار انہوں نے اپنے بیان میں یہ کہہ کر کیا ہے کہ پاکستانیوں سے زیادہ انہیں بھارتیوں نے پیار دیا ہے۔ میڈیا کو سمجھ لینا چاہئے کہ بھارت میں آفریدی سے سب سے زیادہ پیار میں کرتی ہوں۔ 

انٹرویو میں عرشی نے یہ کہہ کر تو حد ہی کردی ہے کہ وہ پاکستانی کپتان شاہد آفریدی سے 3 ماہ کی حاملہ ہے۔ اور 6 ماہ بعد بھوپال، بھارت میں وہ آفریدی سے ہونے والے بچے کو جنم دیگی۔ اس دوران اس کی والدہ بھی ساتھ ہونگی۔ بھارتی میڈیا کو مخاطب کرکے کہا کہ بھارتی میڈیا اپنے داماد کی عزت کرے۔ 


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں