اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

16 مارچ، 2016

چترال، بونی، مستوج تا شندور اور چترال گرم چشمہ روڈز کی کشادگی اور تعمیر کے لئے تجاویز طلب

 

اسلام آباد (نمائندہ ٹائمز آف چترال 16مارچ 2016) چترال، بونی، مستوج تا شندور کے 147 کلومیٹر روڑ کی کشادگی اور تعمیر، چترال سے گرم چشمہ 67 کلومیٹر اور چترال سے ایون تا بمبوریت 48 کلومیٹر روڈ کی تعمیراور کشادگی کے لئے نیشنل ہائی وے اتھارٹی نے ماہرین، رجسٹرڈ انجینئرنگ کمپنیوں کو فیسیبلٹی رپورٹس پیش کرنے کی دعوت دی ہے۔ فیسیبلٹی اسٹڈی میں ان سڑکوں کی کشادگی، انفراسٹکچرز کی بہتری شامل ہیں۔ 

چترال، بونی، مستوج، شندور کے 147 کلومیٹر روڈ اور چترال سے گرم چشمہ 67 کلومیٹر کی پروپوزلز/تجاویز جمع کرانے کی تاریخ 6 اپریل 2016 مقررکی گئی ہے، پروپوزلز 11 بجے تک داخل کرائے جاسکتے ہیں اور ساڑے 11 اور 12 بجے تک کھولے جائیں گے۔ چترال سے ایون تا بمبوریت 48 کلومیٹر روڈ کے پروپوزلز بھی اسی دن 11 جمع کرائے جاسکتے ہیں اور ساڑے 12 بجے کھولے جائیں گے۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں