اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

30 جون، 2016

چترال: مختلف واقعات میں 3 افراد جان بحق ہوگئے

 

چترال (نامہ نگار: ٹائمز آف چترال 30 جون 2016) حالیہ دنوں چترال میں مختلف واقعات میں 3 افراد اپنی جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے۔ تفصیلات کے مطابق چترال کے دور دراز گاوں بریپ میں گلگت سے اپنے رشتہ دار کے ہاں آیا ہوا نوجوان دریا میں نہاتے ہوئے، دریا میں گر گیا۔ جس کی لاش استیچ کے مقابل پر دریا کے بیچوں بیچ موجود تھی جسے نکالنے کی کوشش میں چترال سکاوٹ کا جوان لائنس نائیک محبوب عالم ولد شاہ عالم تعلق میرام گرام خود دریا میں ڈوب کر جان بحق ہوگیا۔ محبوب کی نعش بریپ میں دریا کے کنارے سے نکال کر آبائی گاون روانہ کردی گئی۔ 

ایک اور واقعے میں چترال، دروش کے مقام کورو میں دریا کے کنارے وضو کرتے ہوئے پاوں پھسل جانے سے میر حمید نامی شخص دریائے چترال میں گر کر لاپتہ ہوگیا۔ آخری اطلاعات تک لاش نہیں مل سکی تھی، جس کی تلاش تا حال جاری ہے۔ 


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں