اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

30 جون، 2016

لواری ٹنل، زیارت کے مقام پر سیلاب ریلے نے تباہی مچادی، سڑک بند، متعدد گاڑیاں بہا کر لے گیا

 

چترال / زیارت (وقائع نگار: ٹائمز آف چترال 30 جون 2016) چترال میں لواری ٹاپ پر ہونے والی معمولی بارش سے لواری ٹنل کی دوسری جانب سیلابی صورتحال پیدا ہوگئی۔ تفصیلات کے مطابق منگل کے روز ہونے والی بارش سے چترال کی جانب لواری ٹنل کے قریب نالے میں شدید طغیانی سے پشاور ٹو چترال روڈ شدید متاثر ہوگیا۔ اور سڑک ہر قسم کی ٹریفک کے لئے بند ہو گیا۔ 

متعدد گاڑیاں سیلابی ریلے میں بہہ گئیں۔ تاہم کسی جانی نقصان کی کوئی اطلاع نہیں۔ عشرت پولیس نے میڈیا کو بتا کہ متاثرہ گاڑیوں میں تین ڈاٹسن اور کار شامل ہے۔ ایک ڈاٹسن میں مرغیاں لوڈ تھیں جو مرغیوں سمیت سیلاب ریلے میں بہہ گئی۔ ٹنل پر تعمیر شدہ انتظار گاہ جسے ایس آر ایس کے تعاون سے بنایا گیا تھا، کو جزوی نقصان پہنچا ہے۔ مزید بارش اور سیلابی ریلے آنے کے خطرے کو پیش نظر رکھتے ہوئے فوری طور پر ملبہ ہٹانے کا کام نہیں کیا گیا بعد ازاں موسمی صوتحال کو دیکھتے ہوئے ملبہ ہٹا کر سڑک صاف کردی جائے گی۔


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں