5 اگست، 2016

خیبرپختونخواہ میں پولیس ریفارم کا پول کھل گیا، باپ کو چالان کرنے پر ایم این اے نے ٹرفیک وارڈن کو نوکری سے ہی نکال دیا

سوات (ٹائمز آف چترال نیوز ڈیسک 5 اگست 2016) کے پی میں پولیس ریفارم کے دعووں کا پول کھل گیا، تحریک انصاف کے ایم این اے کے باپ کو چالان کرنے والا ٹریفک وارڈن نوکری سے ہاتھ دھو بیٹھا۔ تفصیلات کے مطابق جعمرات کو ایک ٹریفک وارڈن نے تحریک انصاف کے ایم این اے مراد سعید کے والد کا ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی پر چالان کردیا۔ بات جب ایم این اے تک پہنچی تو ٹریفک آفیسر کو معطل کردیا۔ واقعہ ضلع سوات خیبرپختونخواہ میں پیش آیا۔ والد کا چالان تحریک انصاف کے نوجوان اور قدرے جذباتی ایم این اے مراد سعید سے برداشت نہ ہوسکا اور اثر صوبائی حکومت میں اپنا رسوخ استعمال کرتے ہوئے فوری طور پر ٹریفک وارڈن کو معطل کروادیا۔ 

میڈیا کو موصول ہونے والے چالان کی کاپی کے مطابق مراد سعید کے والد سعید اللہ کو 315 روپے کیش کا جرمانہ کیا گیا تھا، اور واقعہ جمعرات کی صبح 11 بجکر 19 منٹ پر پیش آیا تھا جس کے چند گھنٹوں بعد ٹریفک آفیسر محمدحیات کو نوکری سے برخاست کردیا گیا تھا، جسے مراد سعید نے نکلوادیا تھا۔ ذرائع بتاتے ہیں۔ 

چالان کا عکس

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں

Recent Posts Widget