10 اکتوبر، 2016

ایچ بی ایل کی پلیٹنم جوبلی کے موقع پر #پاکستان پوسٹ آفس نے یادگاری ڈاک ٹکٹ جاری کردیا

 

ایچ بی ایل کی75ویں سالگرہ کے قابل فخر موقع پر پاکستان پوسٹ آفس نے یادگاری ٹکٹ جاری کردیا ہے۔ 8 روپے مالیت کا یہ ڈاک ٹکٹ پاکستان بھر کے تمام ڈاکخانوں میں فروخت کے لئے دستیاب ہوگا۔


ایچ بی ایل کی تاریخ پاکستان کی بینکنگ صنعت کی تاریخ کے ساتھ ساتھ ہے۔ ایچ بی ایل برصغیر ہند کے مسلمانوں کے لئے 1941 میں قائم ہونے والا پہلا بینک تھا اور آج یہ ملک میں کام کرنے والا سب سے بڑا عالمی بینک ہے۔ ایچ بی ایل کا قیام پاکستان کی تاریخ سے منسلک ہے اور اس وجہ سے یہ وہ ادارہ رہا ہے جس نے قوم کی معاشی ترقی میں نمایاں کردار ادا کیا ہے۔ 

پاکستان پوسٹ آفس نے ایچ بی ایل کی سلور اور گولڈن جوبلی کے موقع پر بھی یادگاری ٹکٹ جاری کئے تھے۔ پلیٹنم جوبلی کے موقع پر یادگاری ٹکٹ جاری کر کے ایچ بی ایل نے ہر سنگ میل پر آنے والی سالگرہ پر پر یاد گاری ڈاک ٹکٹ جاری کرنے کی روایت کو برقرار رکھا ہے۔

 ایچ بی ایل پاکستان کا سب سے بڑا بینک ہے ۔دنیا کے چار براعظموں کے 25 ممالک پر پھیلے ہوئے بینک کی 1700 سے زائد برانچز اور 1900 سے زائد اے ٹی ایمز ہیں ۔ بینک کے صارفین کی تعداد 85 لاکھ سے زیادہ ہے ۔ 

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں

Recent Posts Widget