اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

31 اکتوبر، 2016

چترال کے دور دراز علاقے گشٹ ویلج میں موبائل سروس کا آغاز، اور صارفین کی شکایتیں

چترال (نمائندہ ٹائمز آف چترال) رواں سال کے اوائل میں چترال کے دو اہم علاقوں تورکہو اور یارخون ویلیز میں اپنے موبائل ٹاورز کی تنصیب مکمل کرنے کے بعد سروس کا اجراء کرنے والی والی ملک کی بڑی موبائل سروس پرووائیڈر کمپنی ٹیلی نار نے چترال کے ایک اور دور دراز علاقے گشٹ گاوں میں بھی سروس کا
آغاز کردیا ہے۔ گشٹ ویلیج لاسپور میں واقع ہے۔ 

ٹیلی نار حکام کے مطابق لاسپور کے ان دیگر دیہات کوبھی جلد سروس فراہم کردی جائے گی جہاں ابھی تک ٹیلی کام سروس دستیاب نہیں۔ 

ذرائع کے مطابق پوری یارخون ویلی میں سروس میسر ہے۔ تاہم لاسپور کے ٹیلی نار صارفین کی جانب سے شکایتیں آئی ہیں کہ سگنلز کمزور ہونے کی وجہ سے آواز صاف نہیں سنائی دیتی۔ صارفین کی شکایات پر ٹیلی کام کمپنی کے حکام نے علاقے کا دورہ کیا ہے اور شکایتیں دور کرنے کا وعدہ کیا۔ حکام سروس کی بہتری کے لئے کام کررہے ہیں۔

بعض صارفین کی جانب سے یہ شکایت ہے کہ کچھ دیہات میں وارد کی سروس دستیاب ہے تو کہیں ٹیلی نار ، جاز یا یوفون کی۔ اس وجہ سے صارفین کو کالز مہنگی پڑرہی ہیں۔ بہتر ہوتا کہ یا تو تمام کمپنیز ہر علاقے میں اپنی سروسز مہیاں کردیتیں یا پھر ایک ہی کمپنی پورے چترال کو سروس فراہم کرتی تاکہ صارفین کو ایک ہی نیٹ ورک پر کم ریٹس میں کالز میسر آسکیں۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں