اکتوبر 31, 2016

جدوجہد کیا کریں گے، عمران خان نے کبھی جیل کی کالی کوٹھی نہیں دیکھی: وزیراعظم

 

اسلام آبا د (ویب ڈیسک) وزیراعظم نواز شریف نے کہا ہے کہ عمران خان میں ’’میں نا مانوں‘‘ کی پالیسی اپنایا ہوا ہے۔ پانامہ لیکس پر عدالت فیصلہ کریگی جس کا ہمیں بھی انتظار ہے۔ عمران خان نے کبھی جیل کا منہ نہیں دیکھا ہے، وہ کیا جدوجہد کیا کریں گے۔  


میڈیا ذرائع سے موصول ہونے والی خبروں کے مطابق وزیراعظم نواز شریف نے کہا کہ پانامہ لیکس کا معاملہ سپریم کورٹ میں زیر سماعت ہے اور اب عمران خان کو صبرو تحمل سے عدالتی فیصلے کا انتظار کرنا چاہئے۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ عمران خان نے کبھی جیل کا منہ بھی نہیں دیکھاہے، وہ جدوجہد کیا کریں گے۔ عمران خان نے ریفرنڈم میں پرویز مشرف کی حمایت کی اور وہ ہر بات پر مذاکرات اور سڑک پر مجمع لگانا چاہتے ہیں۔ 2014ء کے دھرنے کے باعث سی پیک تاخیر کا شکا ہوا ہے۔

نوازشریف نے کہا ہے کہ ہم نے عدلیہ کی آزادی کی تحریک چلائی لیکن عمران خان تو سپریم کورٹ کو بھی نہیں مانتے۔ نواز شریف کا مزید کہنا تھا کہ خیبرپختونخواہ میں تحریک انصاف کی حکومت ہماری وجہ سے ہی بنی ہے۔ ہم چاہتے تو نہ بھی بن سکتی تھی۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں

Recent Posts Widget