14 اکتوبر، 2016

پاکستان نے بھارت کا ورلڈ ریکارڈ توڑ کر نیا ریکارڈ قائم کردیا

 

ہاتھ دھونے کے عالمی دن ڈیٹول سب پر سبقت لے گیا

ڈیٹول پاکستان نے ہاتھ دھونے کے عالمی دن پرسب سے زیادہ بچوں کو شریک کرکے ہاتھ دھونے کی ریلے کا GUINNESS WORLD RECORDS™ ٹائٹل حاصل کرلیا۔ یہ ایونٹ میٹرو کیش اینڈ کیری گلشن اقبال میں منعقد ہوا جہاں 1636 طلباء جوش و جذبے کے ساتھ شرکت کرکے انڈیا کا پچھلا ریکارڈ توڑ دیا، انڈیا کا 1410تھا ۔ 


اس سرگرمی کے بارے میں ریکٹ بنکیزر پاکستان کے سی ای او شاہزیب محمود نے بتایا، 'ہر سال پاکستان میں تقریبا 53 ہزار سے زائد بچے ڈائریا کے ہاتھوں دم توڑ دیتے ہیں۔ یہ ایک ایسی بیماری ہے جس پر ایک آسان سی عادت کی بدولت جیسے ہاتھ دھونے کے ذریعے قابو پایا جاسکتا ہے۔ آج کو 1636طلباءنے اس ہینڈ واشنگ ریلے میں شرکت کی، ہم امید کرتے ہیں کہ اس پیغام کو پاکستان بھر میں فروع دیں اور بچوں میں ہاتھ دھونے کی عادت عام کریں۔ ڈیٹول زندگیاں بچانے کے لئے پرعزم ہے، اور حکومت اور این جی اوز ، سکولوں اور پاکستان کے ہر شہری کے تعاون سے اس مقصد میں کامیاب ہونگے۔

ریکارڈ بریکنگ کا عالمی ادارہ Guinness World Records کی جج سیدہ سباسی جیمکی نے اس موقع پر کہا کہ ہم ڈیٹول پاکستان کو GUINNESS WORLD RECORDS کا ٹائٹل جیتنے پر مبارک باد دیتے ہیں۔اس ایونٹ میں اتنے زیادہ بچوں کو جعع کرنا یقینا ایک کارنامہ ہے۔ 

صحت مند زندگی، پرسکون گھر کے گہرے فلسفے کے ساتھ ریکٹ بنکیزر پاکستان ہر سال ہزاروں والدین، اساتذہ اور بچوں تک رسائی حاصل کرتا ہے۔ جس میں انہیں ہاتھ دھونے کی اہمیت سے آگاہ کیا جاتا ہے جس کی بدولت جان لیوا امراض جیسے ڈائریا وغیرہ سے بچا جاسکے۔ اس مقصد کے تحت ڈیٹول پاکستان نے طلباءکو جمع کرکے ہاتھ دھوتے کے درست طریقے سے آگاہ کیا اور Guinness World Records کا ٹائٹل حاصل کر لیا۔

اداکارہ مائیں ، نادیہ حسین، سروت گیلانی اور مومل شیخ بھی اپنے بچوں کے ہمراں اس سرگرمی میں شریک تھیں، انہوں نے ڈیٹول کی کاوشوں کو سراہا۔
ایونٹ پر کومنٹ کرتے ہوئے سروت گیلانی نے کہا کہ ©ہر ایک منٹ کے اندر دنیا میں کہیں نہ کہیں ایک بچہ ڈائریا کی وجہ سے انتقال کرجاتا ہے۔ اس مرض کا مقابلہ صرف ہاتھ دھونے کی عادت سے کیا جاسکتا ہے۔ آج ڈیٹول نے بچوں کو ہاتھ دھونے کے صحیح طریقے کی اہمیت اور فوائد سکھایا ہے۔ میں آج یہاں اس اہم مقصد کو سپورٹ کرنے کے لئے موجود ہوں، ان معصوم زندگیوں کو بچانے سے بڑھ کوئی چیز اہم نہیں ۔ 

اس موقع پر ریکارڈ کی تصدیق کے لئے گینز ورلڈ ریکارڈ کے قوائد کے مطابق سات غیرجانبدار عینی شاہدین بھی موجود تھے۔ ان میں ایک نے ہاتھ دھونے کے عالمی مقابلے کے بارے میں گفتگو کی۔ 

جراثیم سے محفوظ رکھنے والا دنیا کا سب سے بہترین برانڈ ڈیٹول حفظان صحت کے بہترین اصول کے ذریعے سے خاندانوں کے تحفظ کی کوشش کرتا رہا ہے۔ اس روایت کو برقرار رکھتے ہوئے ڈیٹول ہاتھ دھونے کے عالمی دن کے موقع پر ہاتھ دھونے کی عادت کو فروع دے رہا ہے۔ کیونکہ جراثیم کو پھلانے میں ہاتھوں کا بڑا کردار ہوتا ہے۔ 

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں

Recent Posts Widget