نومبر 24, 2016

بھارتی در اندازی میں پاک فوج کے کیپٹن سمیت 3 فوجی شہید ہوگئے

 

راولپنڈی(مانیٹرنگ ڈیسک) بھارت کو امن راس نہیں آتی۔ لائن آف کنٹرول بلا اشتعال کاروائیوں سے پاک فوج برہم ۔ بھارتی فوج کی اشتعال انگیزی بدستور جاری ہے اور پاک فوج اینٹ کا جواب پتھر سے دے رہی ہے۔ بھر پور اور موثر جواب نتیجے میں دشمن کے مزید 7 فوجی جہنم واصل ہوئے ہیں۔

آئی ایس پی آر کے جاری بیان کے مطابق لائن آف کنٹرول پر بھارتی فوج شہری آبادی پر گولہ باری کر رہی ہے، جس کے جواب میں پاک فوج بھی انتہائی موثر انداز میں منہ توڑ جواب دے رہی ہے۔ کنٹرول لائن پر حالیہ جھڑپ کے نتیجے میں پاک فوج کے 3 اہلکار شہید ہوگئے تھے۔ لائن آف کنٹرول پر بھارتی جارحیت پر دفاع وطن میں استور سے تعلق رکھنے والے کیپٹن تیمورحسین اور سکردو کے دو سپاہی مشتاق اور غلام حسین شہید ہو گئے جبکہ غذر سے تعلق رکھنے والے کیپٹن زاہد شدید زخمی ہو گئے ہیں۔ موثر جوابی کارروائی میں بھارت کے 7 فوجی بھی مارے گئے اور ان کی کئی چوکیوں کو شدید نقصان پہنچایا گیا۔

مقبوضہ کشمیر میں جاری حق خود ارادیت کے لیے جاری جدو جہد کو دبانے میں ناکامی کے بعد بھارت نے لائن آف کنٹرول، ورکنگ باؤنڈری پر پر اشتعال انگیزی اور اندرون پاکستان مختلف مذموم کاروئیاں کروارہا ہے ۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں

Recent Posts Widget