اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

13 نومبر، 2016

پنجاپ کےایک شہر میں خواجہ سرا کے ساتھ وہ حرکت انسانیت تو کجا شیطانیت بھی شرما گئی

 

سیالکوٹ (ویب ڈیسک) سیالکوٹ کے ایک بدمعاش گرہ نے خواجہ سرا کے ڈیرے پر دھاوا بول دیا اور شنایا نامی خواجہ سرا کو چارپائی پر الٹا لٹا کر شیطیانت کی انتہا کردی، خواجہ سرا کے کپڑے بھی اتار کر ساتھ لے گئے۔ نہ صرف بدفغلی کی بلکہ بلٹوں سے خواجہ سرا تشدد کی انتہا کردی، بد معاش گروہ انسان نما شیطانوں نے انسانیت کی وہ تذلیل کی کہ شاید شیطانین بھی نہ کرتے۔ 

خواجہ سراؤں کے رہنما الماس الماس بوبی نے واقعے کی شدید مذمت کرتے ہوئے کہا کہ مقامی پولیس اس افسوسناک واقعے پر ایکشن لے اور سپریم کورٹ بھی اس کا از خود نوٹس لے۔ انہوں نے کہا کہ اس واقعے کی ذمہ داری پنجاب پولیس پر عائد ہوتی ہے۔ ججا بدمعاش نے پنجاب پولیس کی یاد تازہ کردی ہے، جتنے پروفیشنل طریقے سے یہ چھترول کر رہے ہیں مجھے لگتا ہے کہ ان بدمعاشوں کو بہت جلد پنجاب پولیس میں بھرتی کر لیا جائے گا۔ 

اس اندوہناک اور دل ہلادینے والے وقعے کی ویڈیو دیکھیں۔


Transgender assaulted in Sialkot by ghunda group by myvoicetv

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں