اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

10 نومبر، 2016

چائے والا کے بعد سبزی والی : پرکشش سبزی فروش لڑکی ماڈل بننے کی خواہش مند

 


نیپال (ویب ڈیسک)  پرکشش نیپالی لڑکی اپنے ملک نیپال کے گورکھا اور چٹوان کے درمیان پل پر سبزیاں بیچتی ہے۔ کسوم شریستا کی عمر 18 سال ہے۔ اس پر کشش لڑکی پر ایک فوٹو گرافر رپچندرا مہاراجن کی نظر پڑتی ہے۔ پاکستانی چائے والا کی طرح اس کی تصویریں بنائی جاتی ہیں اور فیس بک پر وائر ہوجاتی ہیں۔ 



بی بی سی نیپالی، کا نمائندہ کو انٹرویو دیتے ہوئے کسوم نے کہا کہ وہ ماڈل بننا چاہتی ہے۔ اسے ان کی فیس بک پر وائرل ہونے والی تصاویر کے بارے میں ایک دوست نے بتایا تھا۔ کسوم کہتی ہے : میری ایک دوست نے فون کرکے پوچھا یہ تصویریں آپ ہی کی ہیں، لیکن مجھے معلوم نہ تھا۔

پھر اس دوست نے مجھے وہ تصویریں بھیجیں، جب میں دیکھا تو دیکھا کہ یہ تو میں ہی ہوں۔ میں اس دن اپنے والدین کی مدد کرنے کے لئے سبزیاں فروخت کرنے آئی تھی۔ جب میں وہاں سبزیاں بیچ رہی تھی تو ایک فوٹو گرافر رپچندرا نے میری تصویریں کھینچی تھی، لیکن مجھے اس کا علم نہیں تھا۔ 

رپورٹر نے لڑکی سے پوچھا کہ چائے والا کی طرح کیا وہ ماڈلنگ کرے گی۔۔؟
تو لڑکی نے فوراً ہاں میں جواب دیا۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں