مارچ 22, 2017

سی ڈی ایل ڈی چترال کے حالیہ پراجیکٹس ناانصافی غیر ترجیحی بنیادوں اور تنظیمات کے اصولوں پر نہیں ہیں: عوام شیشی



سی ڈی ایل ڈی چترال کے حالیہ پراجیکٹس ناانصافی غیر ترجیحی بنیادوں اور تنظیمات کے اصولوں پر نہیں ہیں: عوام شیشی

 سی ٹی ڈی ایل چترال کی شدید مزمت کی جاتی ہے کہ نہرشیشی 2نہیں بلکہ  3یوسیز کی زراعت اور پینے کے پانی کا واحد ذریعہ ہے عوام کا مطالبہ ہے کہ CTDL کی تمام رقوم اس نہرپرلگائی جائے سیڑھی و کیواں و سکولوں وغیرہ کام SRSP درویش کرتا ہے۔ نمبر 2 ہسپتال جو تمام تحصیل درویش کیلئے ضروری ہے جو آپ  نےنظر انداز کیا ہے ظاہر سے CTDL کرپشن کاگڑھ ہے اور با اثر ملازمین اپنے اور اپنے رشتہ داروں میں بانٹتے ہیں لہٰذا یہ پراجیکٹس منسوخ کرکے عوامی اور قومی مفاد میں ایسا کام کیا جائے جس سے زیادہ سے زیادہ لوگ مستفید ہوں ۔

جناب ایم پی اے اور ایم این اے ، ضلع ناظم چترال خاصکرجناب ڈپٹی کمشنر صاحب چترال سے گزارش ہے کہ کمیٹی کے اس فیصلے کو مسترد کرکے خود تشریف لاکر کھلے عام عوام کو جمع کرکے عوامی فیصلے کے مطابق پراجیکٹس منظور کرائیں فارم بھر نے کا بہانہ عوام کو منظور نہیں کسی کو فارم بھرنے کی ٹریننگ نہیں دی گئی ہے جو اداروں کی ذمہ داری ہے ان سے پو چھا جائے ورنہ عوام اور زمیندار CTDL کے خلاف سنگین قدم اٹھانے کیلئے تیارہیں۔ 
صارفین نہر شیشی درویش بذریعہ   VC نائب ناظم آمیر فیاض شیشی / یوتھ کونسلرفہیم اللہ فہمی شاہ نگاہ

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں

Recent Posts Widget