اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

24 اپریل، 2017

لطیفہ: جب سردار کی 90 ہزار میل چلی ہوئی گاڑی کسی نے نہ خریدی تو اس نے کیا کیا۔؟ مزا ضرور آئے گا

 


 لطیفہ
سردار جی کے پاس ایک پرانی کار تھی جسے وہ بیچنا چاہ رہے تھے ۔ کافی دنوں تک اخبار میں اشتہار دینے کے باوجود وہ کار بک نہ سکی۔ 

سردار جی نے اپنے ایک دوست سے مشورہ کیا تو اس نے کہا 
" آسان سی بات ہے۔ اسکا میٹر جو کہ 90000 کلومیٹر دکھا رہا ہے وہ پیچھے کر کے 2000 پر کردو ۔ آسانی سے بک جائے گی۔"

سردار جی نے مشورہ سنا اور غائب ہوگئے ۔ کافی عرصہ بات ملاقات ہوئی تو دوست نے پوچھا کہاں چلے گئے تھے اور کیا کار بک گئی ۔؟

سردار جی نے جواب دیا : 
میں نے میٹر پیچھے کرنے کے لیے پہلے گاڑی کو امرتسر سے افغانستان اور پھر واپس امرتسر پچھلے گئیر ( Reverse gear ) میں ڈال کر لایا۔ اب گاڑی کا میٹر صرف 2000کلومیٹر دکھا رہا ہے۔ اب تم ہی بتاؤ؟ کون بے وقوف اتنی کم چلی ہوئی گاڑی کو بیچے گا ۔ ؟

مزید پوسٹس کے لئےفیس بک پیج لائیک کریں

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں