اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

25 جولائی، 2017

پاکستانی سمارٹ فون مارکیٹ میں کمپنیوں کے مابین حصص کی جنگ، چار بڑی چانیز کمپنیز بھی میدان میں

پاکستانی سمارٹ فون مارکیٹ میں کمپنیوں کے مابین حصص کی جنگ،  چار بڑی چانیز کمپنیز بھی میدان میں

ٹیکنالوجی (ٹائمز آف چترال ریسرچ)   بڑے عرصے تک
پاکستان کی موبائل فون مارکیٹ کا بادشاہ سمجھا جانے والا پاکستانی موبائل ساز ادارہ کیو #QMobile موبائل کی گرفت کمزور پڑتی جارہی ہے۔ چانیز کمپنی #Oppo  جارحانہ  انداز میں پنجے جمارہی ہے اور پاکستانی مارکیٹ میں کیو موبائل کا جم کر مقابلہ کررہی ہے۔  دیکھا جائے تو چائنیز موبائل فون بنانے والی کمپنیاں پاکستان میں  آچکی ہیں جن میں شیامومی، اوپو، ویوو ، ہواواے بڑے نام   شامل ہیں، اس کے علاوہ بھی چھوٹی غیر مقبول چانیز موبائل بنانے والی کمپنیاں پاکستان میں اپنی مصنوعات لانچ کر چکی ہیں ۔ پاکستانی مارکیٹ  کی بڑی  کمپنیاں سام سنگ، موٹورولا، ایپل، ایل جی ، بلیک بیری، نوکیا بھی موجود ہیں۔ لیکن اپنے مہنگے مصنوعات کی وجہ سے  مارکیٹ حصص کم ہے۔ 

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں