اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

23 اگست، 2017

خلتی جھیل گوپز، گلگت بلتستان قدرت کی حسین تخلیق: مزید جاننے کے لئے یہ پوسٹ پڑھیں

 

خلتی جھیل گوپز: خلتی جھیل ضلع غذر کے علاقے گوپز میں واقع ہے۔ یہ جھیل گوپز سے صرف 25 کلامیٹر کی مسافت پر واقع ہے۔ جبکہ وادی گوپز گلگت سے 112 کلومیٹر کے فاصلے پر ہے۔ یہ خوبصورت علاقہ غذر ضلع میں دریائے گلگت کے کنارے واقع ہے۔ گاہگوچ ضلع غذر کا مرکز ہے۔ گاہکوش اور گوپز کے درمیان 35 کلومیٹر لمبی سڑک خوبصورت نظاروں کی وجہ سے اپنی مثال آپ ہے۔ سڑک کے دونوں جانب دل موہ لینے والے نظارے دیکھنے کو ملتے ہیں۔ بہتے دریائے، ندیاں، ہرے بھرے جنگلات اور کھیت یہاں کے حسن کو چار چاند لگا دیتے ہیں۔ (ایڈمن ٹائمز آف چترال) 
 


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں