اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

18 اگست، 2017

عائشہ گلالئی نے وہ حرکت کردی جس کا ڈر تھا، عمران خان کی خفیہ ویڈیو ز سوشل میڈیا پر جاری کردیں

اسلام آباد (ٹائمزآف چترال مانیٹرنگ ڈیسک) تحریک انصاف کی منحرف ممبر نیشنل اسمبلی عائشہ گلالئی جہاں عمران خان پر گندے مسیجز اور خواتین کارکنوں کو حراساں کرنے کا الزام لگا یا  وہاں آگے بھی چپ نہ رہیں۔ بدلے کی آگ میں جلتی گلالئی نے عمران خان کی خفیہ ویڈیوز اپنے ٹوئٹر اکانٹ پر جاری کردیں۔  گو کہ ویڈیوز پرانی ہیں پہلے بھی سوشل میڈیا پر جاری ہوئیں تھیں لیکن گلالئی کی جانب سے منحرف ہونے کے بعد پہلی بار جاری کردی گئیں ہیں۔ ویڈیو میں عمران خان جرنلز کے بارے میں کھل کر بات کرہے ہیں  اور کچھ ایسے الفاظ استعمال کر رہے ہیں جو کہ نہیں کرنے چاہئے تھے۔ جبکہ دوسری ویڈیو ایک خاتون کی ہے۔ گو کہ عائشہ گلالئی کے اس اکاونٹ کے بارے میں بھی یہ کہا جارہا ہے کہ گلالئی کا اکاونٹ نہیں ہے لیکن ابھی تک گلالئی کی جانب سے اس بارے میں کوئی بات سامنے نہیں آئی۔ عمران کے خان کے مخالفین اور گلالئی کے حمایتی ان ویڈیوز کو زور و شور سے شیئر کررہے ہیں اور  رائے دے رہے ہیں۔




کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں