19 ستمبر، 2017

ان پیج استعمال کرنے والے ہوجائیں مختاط : ان پیج پاکستانیوں کی جاسوسی کررہا ہے، وزارت اطلاعات و نشریات کے خط میں دعویٰ

 

کرٹیسی: ماہنامہ کمپیوٹنک

اخباری اطلاعات کے مطابق پاکستان کی وزارت اطلاعات و نشریات کے سائبر ونگ نے اپنی ہی وزارت کے تمام شعبوں کو بذریعہ خط مطلع کیا ہے کہ اردو ڈیسک ٹاپ پبلشنگ کے معروف سافٹ ویئر ان پیج کو جاسوسی کے لیے استعمال کیاجارہا ہے۔ یہ خط وزارت کے سائبر ونگ میں تعینات نیٹ ورک ایڈمنسٹریٹر محمد بلال ظفر کی جانب سے تحریر کیا گیا ہے۔


ان پیج صرف پاکستان ہی نہیں بلکہ دنیا بھر میں اردو، سندھی، پشتو اور دیگر نستعلیق طرز تحریر استعمال کرنے والی زبان بولنے اور لکھنے والے استعمال کرتے ہیں۔ صرف پاکستان میں ہی ایک کروڑ سے زیادہ لوگ اس سافٹ ویئر کو استعمال کرتے ہیں جبکہ بھارت ، برطانیہ اور امریکہ میں بھی یہ سافٹ ویئر استعمال کرنے والے لاکھوں کی تعداد میں ہیں۔ اگر صرف پاکستان کی بات کی جائے تو یہاں ان پیج تین دہائیوں سے بھی زیادہ عرصے سے استعمال کیا جارہا ہے۔

ان پیج تیار کرنے والی کمپنی Concept Software کا تعلق بھارت کی ریاست ہریانہ سے ہے اور وزارت اطلاعات و نشریات کے خط میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ اس کمپنی کا مبینہ تعلق بھارتی خفیہ ایجنسیوں سے ہے اور یہ ایجنسیاں ان پیج کی مدد سے پاکستانی صارفین کا ڈیٹا چرا رہی ہیں۔ خط میں اس حوالے سے مزید کوئی تفصیل نہیں دی گئی کہ یہ دعویٰ کس بنیاد پر کیا گیا ہے ۔ ماضی میں بھی ان پیج پر اس قسم کے الزامات لگائے جاتے رہے ہیں لیکن کبھی بھی کوئی ایسا تحقیقی مواد نہیں دیا گیا جو الزامات کو ثابت کرتا ہو۔

ماہنامہ کمپیوٹنگ نے جب کانسیپٹ سافٹ ویئر سے اس حوالے سے رابطہ کیا تو ان کی جانب سے تاحال کوئی جواب نہیں دیا گیا۔

یہ خبر ماہنامہ کمپیوٹنگ سے شائع کی گئی۔ اصل سورس پر پڑھنے کے لئے لنک پر کلک کریں: ماہنامہ کمپیوٹنگ 


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں

Recent Posts Widget