اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

3 ستمبر، 2017

چترال مغلاندہ میں چھریوں کے وار سے بیٹا جان بحق باپ زخمی

 

چترال (ٹائمز آف چترال نیوز) چترال میں رشتے کے تنازع پر چھریاں چل گئیں۔ تفصیلات کے مطابق چترال کے علاقے مغلاندہ میں رشتہ نہ دینے پر چچا زاد بھائیوں کے درمیان نوبت ہاتھا پائی تک پہنچ گئی۔ چھریاں چل جانے سے بیٹا جان بحق اور باپ زخمی ہوگیا ہے۔ چترال پولیس نے ملزم حسن کو آلہ قتل سمیت گرفتار کرکے پابند سلاسل کردیا ہے۔ پولیس کے مطابق ملزم حسن احمد ولد سکندر نے کچھ ماہ قبل اپنے چچا محمد نصیر سے ان کی بیٹی کا رشتہ مانگا تھا جسے لڑکی کے گھر والوں نے مسترد کردیا تھا جس سے ملزم حسن کو شدید دکھ تھا اور وہ اندر ہی اندر بدلے کی آگ سے جل رہا تھا۔


جس کا بدلے لینے کے لئے ملزم نے معمولی بات پر اپنے گھر کے قریب چچا زاد بھائی زکریا سے الجھ گیا، واقعے کے بارے میں معلوم ہوتے ہی زکریا کے والد ملزم کا چچا نصیر احمد صلح صفائی کے لئے آئے لیکن ملزم کے اندر انتقال کی آگ بھڑک اٹھی تھی اس نے اندر ہی اندر پکا ارادہ کرلیا تھا کہ آج بدلہ لینا ہے چاہے جیل بھی کیوں نہ جانا پڑے، پھانسی ہی کیوں نہ لگے۔ ملزم حسن دونوں پر چھری سے حملہ کرکے ذکریا اور ان کے والد نصیر کو بری طرح زخمی کردیا۔ جنہیں ہسپتال لے جایا گیا مقامی ہسپتال سے سر پر لگنے والی شدید زخموں کی وجہ سے ذکریا کو پشاور ریفر کردیا گیا، پشاور لے جاتے ہوئے لواری ٹنل کے قریب زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے ذکریا جان بحق ہوگیا۔ جبکہ والد کا علاج ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹر ہسپتال چترال میں چل رہا ہے۔

ملزم حسن کو پولیس کے دفعہ 324 کے تحت آلہ قتل سمیت گرفتار کرلیا ہے۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں