اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

18 اکتوبر، 2017

کروڑوں انسان غذائی قلت کا شکار جبکہ ہر سال 750 ارب ڈالرز کی غذا ضائع ہورہی ہے: رپورٹ

 

(ٹائمز آف چترال ویب ڈیسک) اقوم متحدہ کی ایک رپورٹ میں انکشاف ہوا ہے کہ دنیا میں ہر سال 750 ارب ڈالر کا کھانا ضائع کیا جاتا ہے۔ ایک تہائی غذا دنیا بھر میں ہر سال  کچرے میں چلی جاتی ہے جو کہ دو ارب افراد کا پیٹ بھرنے کے لیے ہو سکتاہے اس کی مالیت750 ارب ڈالرز کا ہوتا ہے ۔



یہ غذائیں کھیتوں سے میز تک پہنچنے کے ہر مرحلے میں ضائع کی جاتی ہیں اور اکثر اوقات تو ان کی شکل اور ضائقہ پسند نہ آنے پر کوڑے میں ڈال دیا جاتا ہے۔  کھیتوں میں اچھی نظر نہ آنے والی فصل کو سڑنے کے لیے چھوڑ دیا جاتا ہے، دکانوں میں لوگ داغ لگے پھلوں اور سبزیوں کو مسترد کردیتے ہیں اور گھروں میں ہم بچی ہوئی غذا دوبارہ کھانے سے انکار کردیتے ہیں۔ 

ورڈلڈ فوڈ ڈے اس لئے منایا جاتا ہے کہ اس معاملے کے حوالے سے شعور اجاکر کیا جائے، اس ضیاع کو روک کر دنیا سے بھوک کا خاتمہ کیا جاسکے۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں