نومبر 23, 2017

فائر بریگیڈ کی گاڑی سے پریشر والے پانی سے سڑکوں کی دھلائی یا بربادی؟

چترال (گل حماد فاروقی) ویسے تو چترال شہر اکثر گندہ رہتا ہے۔ تحصیل میونسپل انتظامیہ نام کا کوئی ادارہ تو ہے مگر عوام شکایت کررہے ہیں کہ ان کا عملہ صفائی نہیں کرتا یہی وجہ ہے کہ ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹرز ہسپتال کے ایمبولنس میں ہسپتال کی گندگی کو ڈال کر دریا میں پھینکا گیا جس پر ڈپٹی کمشنر چترال نے ہسپتال کے ایم ایس اور دیگر سٹاف کو نوکری سے معزول بھی کیا تھا۔ 

مگر جب بھی کوئی اہم شخصیت چترال کا دورہ کرتا ہے تو ٹی ایم اے سمیت تمام ادارے بشمول ضلعی انتظامیہ حرکت میں آتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ جب وزیر علےٰ پرویز خٹک اور عمران خان چترال آرہے تھے تو ضلعی انتظامیہ میونسپل کمیٹی کی فائر بریگیڈ لیکر سڑک کو غسل دیتے ۔ مقامی لوگوں کا کہنا ہے کہ ویسے بھی یہ پانی تارکولی سڑک کا دشمن ہے اور اوپر سے جب فائر بریگیڈ کا پانی انتہائی پریشر کے ساتھ سڑک پر پھینکا جاتا ہے تو اس سے سڑک بہت جلد تباہ ہوتا ہے۔ اس سلسلے میں جب اسسٹنٹ کمشنر عبد الاکرم سے پوچھا گیا تو ان کا کہنا تھا کہ ہم نے انجنئیر سے پوچھا ہے ان کا کہنا ہے کہ اس پانی سے سڑک کو کوئی نقصان نہیں پہنچتا۔ 

اب یہ تو ذمہ دار لوگ فیصلہ کریں گے کہ پانی سے اور فائر بریگیڈ سے سڑک کو کتنا نقصان پہنچتا ہے اور کتنا فائدہ ۔ ہمار ا کام تو صر ف آپ تک پہنچا نا ہے۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں

Recent Posts Widget