10 دسمبر، 2017

پرنس کریم آغاخان کا دورہ چترال، ہفتہ عام تعطیل، جماعت کی مثالی ڈسپلین ، بونی اور گرم چسمہ میں جماعت سے ملاقات

 


چترال (ابوالحسنین: ٹائمز آف چترال ) شیعہ امامی اسماعیلی مسلمان فرقے کے روحانی پیشوا پرنس کریم آغاخان نے آج بروز ہفتہ 9 دسمبر 2017 کو چترال کا دورہ کیا ۔ معزز مہمان کے دورہ چترال کے روز ڈپٹی کمشنر ارشاد سدھیر نے اپنے آئینی اختیارات استعمال کرتے ہوئے چترال میں ہفتہ کو عام تعطیل کا اعلان کردیا۔ اعلامیہ میں کہا کہ چونکہ اسماعیلی جماعت کے افراد سرکاری، نیم سرکاری اداروں، سکولوں اور کالجوں کے ملازمین اور طلباء دربار میں شرکت کے لئے جارہے ہیں اور وہ حاضری نہیں دے سکیں گے ۔ اس لئے بروز ہفتہ چترال میں عام تعطیل ہوگی۔

پرنس کریم آغاخان چترال ایئرپورٹ پہنچے تو وہاں ان کے استقبال کے لئے ایم این اے شہزادہ افتخار الدین، ضلعی ناظم مغفرت شاہ، کمانڈنٹ چترال سکاؤٹ کرنل معین الدین اور کمشنر ملاکنڈ ڈویژن ظہیرالاسلام موجود تھے۔ چترال پہنچنے کے بعد آغاخان گرم چشمہ گئے جہاں جماعت سے ملاقات اور خطاب کے بعد بونی تشریف لے گئے ، بونی میں ڈپٹی کمشنر چترال ارشاد سدھیر جماعتی عہیدارارن نے ان کا استقبال کیا۔ بونی میں اپر چترال کی اپنی جماعت سے خطاب کیا۔ اپنے خطاب میں تعلیم کی اہمیت کے ساتھ امن کو ترقی کا ضامن قرار دیا انہوں نے کہا اسلام امن و محبت کا دین ہے۔ انہوں نے اپنی جماعت کو دیگر جماعتوں کے ساتھ برادرانہ تعلقات قائم کرنے پر امن اور ایمانداری کے ساتھ رہنے کی تلقین کی انہوں خاندانوں میں اتحاو اتفاق پر بھی زور دیا۔

مختلف سیاسی رہنماؤں نے آغاخان کی چترال کے لئے خدمات کو سراہا ہے ۔ ممبر قومی اسمبلی شہزادہ افتخار الدین نے چترال کی ترقی میں خاص دلچسپی لینے پر پرنس کریم آغاخان کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے اے کے ڈی این کی چترال میں کارکردگی کی تعریف کی۔

موسم کی خرابی کی وجہ سے تاخیر سے چترال پہنچے ۔ سی ون 30 نہ آسکنے کی وجہ سے بعد ازاں آغاخان فاؤنڈیشن کے ہیلی کاپٹروں میں آنا پڑا۔ دونوں مقامات پر جماعت سے ملاقات کے بعد پرنس کریم رات چترال میں قیام کریں گے۔ اور صبح گلگت بلتستان روانہ ہونگے۔ امام صاحب کےد ورے کی تیاریوں سے لیکر ان کی تشریف آوری تک اسماعیلی جماعت کی ڈسپلین اوا ر والنٹیرزم کا جذبہ قابل تعریف رہا۔


ڈی سی چترال کے دفتر سے جاری ہفتہ تعطیل کا نوٹی فیکیشن

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں