اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

5 دسمبر، 2017

جاوید ہاشمی کے بعد ایک اور باغی ن لیگ میں واپسی کے لئے تیار، کون ہیں وہ؟

 

اسلام آباد (ٹی او سی مانیٹرنگ ڈیسک) جاوید ہاشمی کے بعد ایک اور باغی ن لیگ میں واپسی کے لئے تیارہیں۔ تفصیلات کے مطابق سابق ن لیگی رہنما غوث علی شاہ کی مسلم لیگ ن میں واپسی کا امکان ہے۔ مریم نواز نے ان سے ٹیلیفونک رابطہ کیا ہے۔ سینئر صحافی عارف نظامی کی تصدیق۔ 


تفصیلات کے مطابق نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے ن لیگ سے کنارہ کشی اختیار کرنے والے مسلم لیگ ن سندھ کے سابق صدر غوث علی شاہ سے ٹیلیفونک رابطہ کیا ہے جس کے بعد امکان ظاہرکیا جا رہا ہے کہ جاوید ہاشمی کے بعد نواز شریف کے دیرینہ ساتھی اور مسلم لیگ ن سندھ کے سابق صدر غوث علی شاہ کی ن لیگ میں واپسی ہو سکتی ہے ۔ اس حوالے سے نجی ٹی وی پروگرام میں سینئر صحافی عارف نظامی کا کہنا تھا کہ مریم نواز کا جاوید ہاشمی کی ن لیگ میں واپسی میں کلیدی کردار ہے جبکہ غوث علی شاہ سے بھی ان کا ٹیلیفونک رابطہ ہوا ہے۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں