اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

8 دسمبر، 2017

یوفون کے اشتراک سے پاکستان میں سب سے بڑی تائیکوانڈو چیمپیئن شپ کا انعقاد

کراچی:  کھیلوں کے فروغ اور کھلاڑیوں کی حوصلہ افزائی کے لئے مسلسل کوشاں رہنے کے ساتھ پاکستان کے صف اول کے ٹیلی کام ادارے یوفون نے پاکستان تائیکوانڈو فیڈریشن کے اشتراک سے چھ روزہ چیمپیئن شپ کے لئے تعاون کا اعلان کیا ہے۔ یہ چھ روزہ چیمپیئن شپ 8 دسمبر تا 13 دسمبر لیاقت جمنازیم میں جاری رہے گی ۔ یہ اپنی نوعیت کا پہلا سب سے بڑا تائیکوانڈو کا پروگرام ہے جس میں انڈر 17، انڈر 14 اور پانچ سے 10 سال کے بچے شریک ہوں گے۔ اس چیمپیئن شپ میں تقریبا 1300 اتھیلیٹس اور آفیشلز شریک ہو رہے ہیں۔ 



ترجمان یوفون کے مطابق اس چیمپیئن شپ میں تائیکوانڈو ایتھیلیٹس کی شرکت کی حوصلہ افزائی میں اہم کردار ادا کرنے پر یوفون کو فخر ہے۔ تائیکوانڈو کے کھلاڑیوں کے فروغ سے جسمانی اور تکنیکی مہارتوں میں بہتری کے ساتھ معاشرے میں بڑی سماجی سرگرمی فراہم ہوتی ہے اور فعال و مثبت گنجائش پیدا ہوتی ہے ، اس کے علاوہ تعلیمی سطح پر بھی بہتری آتی ہے۔ 

یوفون اپنے صارفین کو ایسی سہولیات کی فراہمی کے لئے کوشاں ہے جس سے ان کی رابطے کی ضروریات روانی کے ساتھ پوری ہوں اور ان کی زندگی بغیر کسی تعطل کے جاری رہے۔ ٹیلی کام ادارے کی توجہ معاشرے کی سماجی و معاشی ترقی پر مرکوز ہے۔ یہ محض کاروباری سماجی ذمہ داری کے اقدامات تک محدود نہیں بلکہ معاشرے کی ترقی کے لئے باعزم افراد اور اداروں کے ساتھ بھی تعاون فراہم کررہا ہے۔ 


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں