اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

21 دسمبر، 2017

یوفون نے 'سم لگاؤ' آفر متعارف کرادی، سم واپس لگانے پر کیا کیا ملیں گے: دیکھئے

 

کراچی (ٹائمزآف چترال نیوز) یوفون نے اپنے غیر فعال صارفین کی سہولت کے لئے سم لگاؤ آفر متعارف کرانے کا اعلان کیا ہے۔ یہ ملک گیر مہم ان افراد کے لئے دلچسپی کا باعث ہے جنہوں نے اپنی سم کو 60 روز یا اس سے زائد عرصے سے استعمال نہیں کیا۔ اس آفر کے فعال ہونے کے ساتھ 30 روز کے لئے 100MBانٹرنیٹ، 100 منٹس یوفون سے یوفون، 100 ایس ایم ایس یومیہ بنیادوں پر شامل ہیں۔ اس سہولت سے فائدہ اٹھانے کے لئے صارفین کو مختصر کوڈ *5000#ڈائل کرنے کی ضرورت ہے جس سے یہ آفر فعال ہوجائے گی۔ 



اس سہولت کو حاصل کرنے والے افراد ٹاپ اپ سے بھی فائدہ اٹھا سکیں گے۔ اس سلسلے میں کسی بھی مخصوص دن 50 روپے کے ری چارج سے یہ سہولت حاصل کرسکتے ہیں۔ اس کے نتیجے میں انہیں پہنچنے والی سہولیات کی مقدار اُس دن دو گنا ہوجائے گی۔ 

ترجمان یوفون کے مطابق سم لگاؤ آفر سے وہ صارفین زیادہ خوش ہوں گے جنہیں ہم نے کچھ عرصے سے نہیں دیکھا۔ اس سے یہ بات ثابت ہوتی ہے کہ ہم اپنے تمام صارفین سے منسلک رہنے کے خواہاں ہیں اور ان کی روزمرہ رابطوں کی ضروریات کی تکمیل کے لئے بہترین آفر پیش کرنے کے حوالے سے ہمیشہ سے متمنی ہیں۔ 




کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں