16 جنوری، 2018

ترکی سمیت کئی ممالک انفارمیشن ٹیکنالوجی میں پاکستان سے پیچھے رہ گئے: انوشہ رحمان

 


پشاور (ویب ڈیسک) پشاورنیشنل انکیوبیشن سنٹر کے افتتاح کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیر مملکت برائے انفارمیشن ٹیکنالوجی انوشہ رحمان نے کہا ہے کہ پاکستان نے آئی ٹی کے میدان میں ترکی سمیت بہت سے ممالک کو پیچھے چھوڑ دیا ہے۔ وزیر مملکت کا کہنا تھا کہ پائیدار ترقی کے اہداف کا حصول جدید ٹیکنالوجی کے بغیر ممکن نہیں ہے جب کہ پاکستان نے انفارمیشن ٹیکنالوجی کے میدان میں ترکی کو بھی پیچھے چھوڑ دیا ہے۔

اس موقع پر وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ انقلاب باتوں اور دعوؤں سے نہیں بلکہ کام کرنے سے آتا ہے اور مسلم لیگ ن کی حکومت نے کام کر کے دکھایا ہے۔ 

وزیراعظم نے وزیر مملکت برائے انفارمیشن ٹیکنالوجی انوشہ رحمان کی ملک میں آئی ٹی کے فروغ کیلئے کوششوں کی تعریف کی اور کہا کہ  انوشہ رحمن اور ان کی ٹیم نے کام کرکے دکھایا ہے جو لائق تحسین ہے، ملک میں کاروباری نوجوانوں کی قیادت کو فروغ دینے کیلئے سرکاری اور نجی شعبوں کے مابین بڑھتے ہوئے روابط خوش آئند ہیں، جسے ہم ڈیجیٹل پاکستان کے خواب کی تعبیر سمجھتے ہیں۔ 




کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں