اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

19 جنوری، 2018

وفد سے ملاقات میں شہباز شریف نے صحت اور تعلیم کے شعبوں میں آغاخان ٹرسٹ کی خدمات کو سراہا

 



لاہور(ٹائمزآف چترال نیوز) جمعرات کو لاہور میں شہباز شریف نے صحت اور تعلیم کے شعبوں میں آغاخان ٹرسٹ کی خدمات کو سراہتے ہوئے کہا کہ اولڈ والڈ سٹی سمیت  تاریخی مقامات کی بحالی کے لئے بے مثال اقدامات کی وجہ سے  پنجاب حکومت اور آغاخان ٹرسٹ کے مابین باہمی تعاون روز بروز فروع پا رہاہے۔

آغاخان ٹرسٹ کے وفد سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے ٹرسٹ کی جانب سے شروع کئے گئے فلاحی اقدامات کو سراہا اور کہا کہ تعلیم اور صحت کے شعبوں میں آغاخان ٹرسٹ کی خدمات قابل تحسین ہیں۔ انہوں نے کہا کہ آغاخان ٹرسٹ برائے کلچر کی مہارت سے بہت فائدے حاصل کئے جاسکتے ہیں۔ انہوں نے کہ حکومت پنجاپ شالیمار گارڈن اور جہانگیر کے مزاربحالی کے لئے تمام وسائل مہیا کریں گے ہم ٹرسٹ کی تکنیکی مہارتوں سے فائدہ حاصل کریں گے۔

آغاخان ٹرسٹ کے جنرل منیجر لوئس مونیلال نے کہا کہ تاریخی مقامات کی بحالی لئے حکومت پنجاپ کے ساتھ تعاون جاری رہے گا، اور انہوں نے حکومت پنجاپ کے ساتھ شراکت پر اطمینان کا اظہار کیا۔


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں