اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

15 فروری، 2018

خادم اعلیٰ کے پنجاپ میں خواتین کا ساتھ۔۔ مدد کا جہانسہ دیگر 90 سے زائد خواتین کی ریڑھ کی ہڈیوں سے کیا نکالا گیا: تفصیل پڑھیں

لاہور (ویب ڈیسک) پاکستان میں جہاں گردہ چوری اور دیگر جرائم کے بارے میں تو سنا ہے ہوگا۔ لیکن خادم اعلیٰ کے پنجاپ میں ان کی ناک کے نیچے یہ مکروں دھندہ بھی ہورا تھا جو انہیں معلوم تک نہ تھا۔ پنجاب کے حافظ آباد میں جہیز پیکیج کا لالچ دے کر غریب گھرانوں کی لڑکیوں کی ریڑھ کی ہڈی کا گودہ اور دیگر مواد نکال کر فروخت کرنے والے، مکروہ دھندہ کرنے والے گروہ کا انکشاف ہوا ہے۔ 
غریب گھرانوں کی لڑکیوں کی ریڑھ کی ہڈی کا گودا بیچنے والے گروہ کو گرفتار کرلیا گیا اور ملزمان میں ایک خاتون بھی شامل ہے۔



تفصیلات ک مطابق حافظ آباد میں جہیز پیکیج کا لالچ دے کر غریب گھرانوں کی لڑکیوں کی ریڑھ کی ہڈی سے بون میرو اور دیگر مواد نکالنے کا مکروہ دھندہ کرنے والے گروہ کا انکشاف ہوا ہے ۔ پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے خاتون سمیت متعدد ملزمان کو گرفتار کرکے مقدمہ درج کرتے ہوئے تفتیش شروع کردی ہے۔

تھانہ سٹی پولیس کو مخبری ہوئی کہ محمد اسلم ہنجرا، اس کی بیوی آمنہ بی بی اور ملزم ندیم نے گھر میں اپنا دھندہ شروع کر رکھا ہے۔ وہ ان پڑھ لڑکیوں اور دیہاتی خواتین کو جہیز پیکیج کا جھانسہ دے کر ورغلاتے اور ان کے میڈیکل نمونے لینے  کی آڑ میں ریڑھ کی ہڈی سے بون میرو اور دیگر قیمتی مواد سرنج کے ذریعے نکال کر آگے مہنگے دام  فروخت کرتے ہیں۔


پولیس کے مطابق محلہ شریف پورہ كا رہائشی ندیم خود كو ڈی ایچ كیو اسپتال كا ملازم ظاہر كرتا ہے۔ ملزمہ آمنہ بی بی نے اعتراف كیا كہ وہ ایک گروہ كی شكل میں طویل عرصہ سے یہ کام كررہے ہیں اور اب تک 90 كے قریب غریب لڑكیوں  كے جسموں  سے مواد نكالا جا چكا ہے۔ ذرائع كے مطابق متاثرہ لڑكیاں شدید جسمانی تكلیف میں  مبتلا ہیں اور علاج معالجہ كے باوجود تندرست ہونے كی بجائے دن بہ دن مزید کمزور اور  نیم اپاہج ہو چكی ہیں۔ پولیس نے کارروائی کے دوران خاتون سمیت متعدد ملزمان کو گرفتار کرکے مقدمہ درج کرتے ہوئے تفتیش شروع کردی ہے۔




کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں