اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

12 فروری، 2018

حلیب فوڈز کا انٹرنیشنل برانڈز لمیٹڈ کے ساتھ ڈسٹری بیوشن کا معاہدہ



کراچی (پی آر) حلیب فوڈز اور انٹرنیشنل برانڈز لمیٹڈ (IBL) کے درمیان شراکت داری کا معاہدہ طے پاگیا اور آئی بی ایل کراچی آفس میں اس معاہدے پر خصوصی تقریب کے دوران دستخط کئے گئے۔ 

اس شراکت داری پر اظہار خیال کرتے ہوئے حلیب فوڈز کے سی ای او میموش خواجہ نے کہا، 
"ہمیں آئی بی ایل کا پارٹنر بننے پر انتہائی خوشی ہے جو ملک میں صف اول کا ڈسٹری بیوشن ہاوس ہے۔ حلیب ڈیری انڈسٹری کی بنیاد رکھنے والوں میں شامل ہے اور اس کا عزم ہے کہ وہ انتہائی متاثرکن ڈیری و مشروب ساز پاکستانی ادارہ بنے اور آئی بی ایل کے ساتھ شراکت داری سے ہمیں اپنے ڈسٹری بیوشن نیٹ کو مزید مستحکم بنانے میں مدد ملے گی۔" 

آئی بی ایل کے ایم ڈی ارشد انیس نے کہا، 
"مجھے یاد ہے جب حلیف فوڈز نے 1948 میں پہلے پیکجڈ ملک پروسیسنگ یونٹ کا آغاز کیا تھا اور یہ وہ وقت تھا جب صرف حلیب ہی کے پاس ڈبے کا دودھ دستیاب تھا اور یقینا یہ دودھ کا انتہائی پسندیدہ اور بااعتماد برانڈ ہے ، جو شاندار کارکردگی کے ساتھ تابناک ماضی کا حامل ہے۔ " 

انہوں نے مزید کہا، 
"یہ ہمارے لئے خوشی کی بات ہے اور حلیب فوڈز کے ساتھ ڈسٹری بیوشن پارٹنرز کے طور پر کام کرنا انتہائی اعزاز کی بات ہے۔ ہم روایتی ڈسٹری بیوٹر کے بجائے اپنے معزز کلائنٹس کے لئے ذمہ دار کاروباری پارٹنر کے طور پر کام کرنے پر فخر کرتے ہیں۔ ہماری ڈسٹری بیوشن کا جامع نیٹ ورک اور معیاری دیکھ بھال کے واحد کام کی بدولت آئی بی ایل اس مقام پر پہنچ گیا ہے جہاں وہ کامیابی کے ساتھ صف اول کے برانڈز کی نمائندگی کرے اور حلیب فوڈز کے ساتھ شراکت داری اس کا منہ بولتا 


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں