اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

15 فروری، 2018

ان للہ و ان الیہ رجعون : اداکارہ میرا کے پرستاروں کے لئے بری خبر آگئی

لاہور(ویب ڈیسک) میری دادی میری سب سے بڑی سپورٹر تھیں، ہر مشکل وقت میں مجھے دلاسہ دیتی تھیں۔ یہ باتیں اداکارہ میرا نے اپنی دادی کے انتقال پر دکھ کا اظہار کرتے ہوئے کہیں۔

اداکارہ میراکی دادی 90 برس کی عمرمیں انتقال کرگئیں۔ مرحومہ کچھ عرصہ سے شدید بیمار تھیں۔ انہیں گلبرگ کے قبرستان میں سپرد خاک کردیاگیا۔  نمازجنازہ میں شوبزسے تعلق رکھنے والوں کے علاوہ مختلف افراد نے شرکت کی۔میراکی دادی مکہ کالونی گلبرگ میں مقیم تھیں۔ انتقال کے بعد میرا اپنی والدہ شفقت زہرہ اوروالد سرورشاہ کے ہمراہ اپنی دادی کے گھرپہنچ گئیں۔ شوبزسے وابستہ افرادنے اداکارہ میراسے انکی دادی کے انتقال پرتعذیت اور افسوس کااظہارکیا ہے۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں