اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

25 مئی، 2018

چترال تریچھ میں جوان سال لڑکی نے خودکشی کرلی، پچھلے چند ماہ میں یہ 26 واں واقعہ ہے

چترال کے بالائی علاقے وادی تریچ سے تعلق رکھنے والی جواں سال لڑکی نے خودکشی کرلی پچھلے چند ماہ میں خودکشیوں کا یہ 26 واں واقعہ ہے۔

چترال(گل حماد فاروقی) چترال کے بالائی علاقے وادی تریچ میں ایک اور جواں سال لڑکی نے خودکشی کرلی۔ چترال میں خواتین کی خودکشیوں کا پچھلے چند ماہ میں یہ چبیسوں 26 واں واقعہ ہے جو نہایت قابل تشویش ہے۔

ایس ایچ او تھانہ ملکھو خے مطابق خوشاد پروین دختر غلام قادر جن کی عمر چودہ سال بتائی جاتی ہے وہ گزشتہ دن گھر سے لاپتہ ہوئی ۔ اہل حانہ نے ان کو تلاش کی اور تلاش کے دوران لڑکی کا دوپٹہ دریا کے کنارے پڑی ہوئی پائی گئی جس سے ورثاء کو شک ہوا کہ اس نے دریا میں چھلانگ لگائی ہے۔ علاقے کے لوگوں اور مقامی پولیس نے لڑکی تلاش شروع کی اور اس کی لاش دریائے چترال سے برآمد ہوئی۔ مقامی پولیس نے اس کی لاش شاہ گرام ہسپتال لائی جہاں پوسٹ مارٹم کے بعد ورثاء کے حوالہ کی گئی۔پولیس کے مطابق لڑکی کی دماغی توازن درست نہیں تھی اور اس پر میر گی کا دورہ پڑتا تھا۔ مگر چترال میں ایسے مریضو ں کی علاج کیلئے کوئی سائکاٹرسٹ ڈاکٹر نہیں ہے ۔ 

چترال میں خواتین کی بڑھتی ہوئی خودکشیوں کی رحجان پر عوام میں کافی تشویش پائی جاتی ہے اور عوام یہ مطالبہ کرتے ہیں کہ اس کی سد باب اور روک تھام کیلئے کوئی ٹھوس قدم اٹھایا جائے۔ 



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں