اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

30 مئی، 2018

فاٹا اور پاٹا کی خیبر پحتون خواہ میں ضم ہونے کی خوشی میں چترال میں بھی ریلی نکالی گئی۔ ریلی چیو پل سے شروع ہوکر بائی پاس روڈ پر احتتام پذیر ہوئی۔

 

چترال (گل حماد فاروقی) فیڈرل ایڈمنسٹریٹیو ٹرائیبل ایریا FATA اور پراونشل ایڈمنسٹریٹیو ٹرایبل ایریا PATA کی خیبر پحتون خواہ صوبے میں ضم ہونے کی خوشی میں جہاں قبائلی علاقے کے لوگ 40FCR کی حاتمے اور اس کالے قانون سے نجات پانے پر خوشی کا اظہار کررہے ہیں وہاں چترال کے لوگ بھی اس خوشی میں شریک ہوئے۔ تاجر یونین اور عواج چترال نے اس فیصلے پر اپنی خوشی کا اظہار کرتے ہوئے ایک ریلی نکالی۔ ریلی میں لوگوں نے محتلف بینرز پکڑے تھے جن پر اس فیصلے کو خوش آمدید نعرے درج تھے۔ پاٹا اور فاٹا کے انضمام سے چترال کی ترقی راہ ہموار ہوگی اور ہم اس کو خوش آمدید کہتے ہیں۔ 



ریلی کی قیادت تاجر یونین کے صدر شبیر احمد کررہے تھے جبکہ دکانداروں کے علاوہ سماجی کارکنوں نے بھی اس میں حصہ لیا۔ ریلی چیو پل سے شرو ع ہوئی جو کڑوپ رشت بازار سے ہوتے ہوئے عبد الولی خان بائی پاس رود پر احتتام پذیر ہوئی۔ ریلی میں کثیر تعداد میں لوگوں نے شرکت کی اور کافی تعداد میں گاڑیوں کا قافلہ بھی ریلی کی پیروی کر رہے تھے۔




کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں