اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

10 اگست، 2018

سورلاسپور، لاسپور کے خوبصورت ترین دیہات میں سے ایک، جو شندور سے ملتا ہے

 


سورلاسپور، لاسپور کے خوبصورت ترین دیہات میں سے ایک، جو شندور سے ملتا ہے

سورلاسپور، یونین کونسل لاسپور میں آتا ہے۔ یہ گاؤں لاسپور کے خوبصورت ترین دیہات گشٹ، شائی داس، رمن، بلیم، ہرچین، بروک، فورت میں سے ایک ہے، جو شندور سے ملتا ہے۔ یہ گاؤں چترال کے آخری حصہ میں ہے، سورلاسپور کے بعد شندور میں داخل ہوا جاتا ہے۔ شندور کا وسیع و غریض میدان سورلاسپور کے باشدوں کا چرا گاہ ہے۔ لاسپور کی کل آبادی تقریباً 30 ہزار تک ہے۔ لاسپور میں دو مذاہب کے لوگ بستے ہیں، سنی اور اسماعیلی۔ یہاں زبان کہوار بولی جاتی ہے۔



علاقامی، ملکی اور غیر ملکی سیاح یہاں کے دلکش نظارے دیکھ کر محو حیرت میں مبتلا ہوتے ہیں۔ سارا سال پہاڑو پر برف علاقے کی خوبصورتی کو چارچاند لگا دیتی ہے۔ یہاں سیاحوں کے قیام و طعام کے لئے ہوٹلز، گیسٹ ہاوسز باآسانی دستیاب ہیں۔


فوٹو گراف اینڈ ٹیکسٹ: افسرخان






کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں