اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

29 اگست، 2018

یوفون نے نئے پرائم پوسٹ پے پیکجز متعارف کرادیئے، حاصل کرنے کے لئے یہ پوسٹ پڑھیں

 



کراچی: اپنے صارفین کے رابطوں کی ضروریات پوری کرکے ان کی زندگیوں کو اہم بنانے کی روایت کے ساتھ یوفون اپنے پوسٹ پے پروڈکٹس میں مزید بہتری لے آیا ہے۔ نئی پروڈکٹ پرائم پوسٹ پے (Prime Postpay) ایک باسہولت پیکج ہے جو اپنے صارفین کو بہترین انداز سے پیکج کے انتخاب کی سہولت فراہم کرتا ہے۔ 

یوفون کی جانب سے پرائم پوسٹ پے کو صارفین کے لئے انتہائی باسہولت بنایا گیا ہے ۔ یہ صارفین کو ان کی ضرورت کے مطابق انٹرنیٹ، آن نیٹ کالز، آف نیٹ کالز یا ایس ایم ایس کی سہولت فراہم کرتا ہے۔ 

اسمارٹ فون استعمال کرنے والے افراد کی بڑھتی ہوئی تعداد کے ساتھ صارفین کی ضروریات بھی بدلتی رہتی ہیں اور ہر شخص ایسے پیکجز چاہتا ہے جو اس کے لئے بہترین ہو ۔ یوفون کا نیا پیکج انتہائی مہارت سے تیار کیا گیا ہے ، یہ مختلف اقسام کے صارفین کی ضروریات پوری کرنے میں معاون ہے اور اس کے نتیجے میں صارفین کے استعمال میں پہلے سے مزید بہتری آئے گی۔ 





کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں