15 اگست، 2018

ایل جی سگنیچر مصنوعات اسٹائلش طرز زندگی کو فروغ دینے کیلئے کوشاں

 

کراچی: ایل جی الیکٹرانکس (ایل جی) اپنی مصنوعات میں آرٹ، نفاست، منظم انداز اور جدید ترین ٹیکنالوجی کے ذریعے اسٹائلش لائف اسٹائل کو فروغ دے رہا ہے۔ خلیجی ممالک میں لگڑری اشیاءکی طلب میں مسلسل اضافہ ہورہا ہے۔ گولڈ اسٹین ریسرچ کے تجزیہ کار کے مطابق سال 2017 سے 2025 کے درمیان متحدہ عرب امارت میں لگژری مصنوعات کی مارکیٹ میں مجموعی طور پر 7.1 اضافے کا امکان ہے۔ سال 2025 تک لگژری مارکیٹ 7.8 ارب ڈالر تک پہنچنے کی توقع ہے۔ 


ایل جی الیکٹرانکس مڈل ایسٹ اینڈ افریقہ کے پریذیڈنٹ کیون چا نے کہا، "علاقائی سطح پر لگژری مصنوعات کی طلب میں اضافہ ہورہا ہے۔ ایل جی میں ہمارا کردار یہ ہے کہ بہتر زندگی کے لئے جدت لائی جائے ۔ ایل جی سگنیچر کے ذریعے ہم نہ صرف اپنے صارفین کو بہترین کارکردگی فراہم کرتے ہیں بلکہ صارف کے استعمال میں تخلیقی انداز سے سہولت فراہم ہوتی ہے جبکہ خوبصورتی و نفاست کا خاص خیال رکھتا ہے۔" 

انہوں نے مزید کہا، "ہم پرامید ہیں کہ ایل جی سگنیچر مصنوعات کو خلیجی ممالک میں مزید فروغ ملے گا اور گھر کے مالکان کو انتہائی جدت انگیز اور خوبصورت ہوم الیکٹرانکس ایپلائنسز کے ساتھ اپنے گھروں کو ڈیکوریٹ کرسکتے ہیں اور دنیا بالخصوص خلیجی ممالک کے گھروں کو مزید خوبصورتی کا شاہکار بناسکتے ہیں۔ " 

ایل جی کی سگنیچر فیملی چار الٹرا پریمیئم مصنوعات پر مشتمل ہے ان میں حیران کن طور پر حد تک پتلا آن ایل جی سگنیچر اولیڈ ٹی وی W8 ہے جو نئے آرٹیفیشل انٹیلی جنس فیچر کے ساتھ انتہائی روانی سے منظرکشی اور آڈیو کی بہترین سہولت فراہم کرتا ہے۔

 ان میں ایل جی سگنیچر انسٹاویو ریفریجریٹر ہے جو خوبصورت ڈور ان ڈور فیچر سے آراستہ ہے اور اسکے دروازے پر دستک دینے سے ریفریجریٹر اندر سے روشن ہوجاتا ہے اور اندر رکھی چیزیں باہر سے ہی نظر آجاتی ہے اور ریفریجریٹر کو کھولنے کی ضرورت نہیں رہتی۔ اس کے نتیجے میں ٹھنڈک ضائع نہیں ہوتی اور توانائی کی بچت ہوتی ہے۔ 

اس کے علاوہ ، ایل جی سگنیچر ٹوئن واشنگ مشین ایک دورانئے میں دو دھلائیاں کرسکتی ہے۔ اسی طرح صارف کی ضرورت کے مطابق کام کرنے والا ایل جی سگنیچر ایئرپیوریفائر کسی بھی گھر میں ہوا کو فلٹر کرکے صاف کرتا ہے اور آلودگی اور الرجیز کا خاتمہ کرتا ہے۔ 



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں